< WRÓĆ DO Kalejdoskop

„Get to Sziget” – weź udział w konkursie i wyrusz w muzyczną podróż

Kalejdoskop2018-05-11
Trwa konkurs w ramach kampanii rodziny hoteli ibis - „Get to Sziget”, realizowanej w całym regionie Europy Wschodniej. Udział w nim to szansa na wygranie dwutygodniowego wyjazdu – 7-dniowej podróży przez Europę oraz tygodniowego pobytu na Sziget Festival 2018.

Wydarzenie, odbywające się w Budapeszcie w dniach 8-15 sierpnia, to prawdziwe święto dla wszystkich fanów muzyki. W tym roku na scenach festiwalu zagrają między innymi: Lana del Rey, Gorillaz, Arctic Monkeys czy Shawn Mendes. Ambasadrorami kampanii „Get to Sziget” są Mattia i Elie z zespołu BEMY. Muzycy nie tylko wyruszą w trasę wspólnie z laureatami konkursu, ale także skomponują utwór zainspirowany przygodami z podróży, do którego powstanie również teledysk. Premierowe wykonanie piosenki odbędzie się na scenie ibis podczas Sziget Festival 2018.
 
Przebieg konkursu
Główne zadanie konkursowe polega na nagraniu krótkiego filmu, który przekona głosujących, że to właśnie ten uczestnik powinien wyruszyć w wakacyjną podróż z rodziną hoteli ibis. Częścią formularza zgłoszeniowego, dostępnego na dedykowanej stronie www.ibis.com/gettosziget, jest również zaplanowanie kreatywnej trasy dojazdu na festiwal. Ma ona uwzględniać 7 z 25 zaznaczonych na mapie miast, w których znajdują się hotele rodziny ibis. W kolejnym kroku należy wkleić link do swojego filmu, umieszczonego wcześniej na portalu YouTube - kiedy tylko pojawi się na stronie, rozpoczyna się zbieranie głosów, które trwa do 10 czerwca. Materiały video można również udostępniać znajomym, zachęcając ich do głosowania. Spośród 20 osób z największą liczbą głosów jury wybierze 10 najbardziej kreatywnych uczestników, którzy zostaną zaproszeni na finałowy weekend do Warszawy. Nazwiska trójki zwycięzców poznamy przed końcem czerwca. Konkurs skierowany jest do osób mieszkających w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Rumunii, Bułgarii, Macedonii oraz na Węgrzech, Litwie i Łotwie.
 
#ibisSziget, czyli muzyczna przygoda
Nagrodą w konkursie jest niezapomniana, wakacyjna przygoda – 7 dni podróży po Europie i 7 dni muzycznych atrakcji na Sziget Festival 2018. Już 1 sierpnia laureaci konkursu wraz z ambasadorami akcji, zespołem BEMY, wyruszą z jednego z europejskich miast w stronę stolicy Węgier. A co na nich czeka? Przejazd specjalnie stworzonym, muzycznym busem, zwiedzanie fascynujących miejsc na trasie dojazdu, noclegi w komfortowych hotelach rodziny ibis, a w końcu… jedno z największych wydarzeń muzycznych na świecie. Sziget Festival to dziewięć scen, na których przez tydzień gra muzyka. Brzmi jak przepis na życiową przygodę? Na to również się zanosi! Podczas wyjazdu Mattia i Elie z zespołu BEMY skomponują utwór inspirowany przeżytymi emocjami, do którego powstanie teledysk, będący zapisem wspomnień z wyjazdu. Ich twórczość, określana jako pop z elementami indie rocka, to kwintesencja doskonałej zabawy i beztroskiego klimatu letnich festiwali. Rodzina hoteli ibis już po raz kolejny będzie obecna na Sziget Festival - posiada tam również swoją scenę. W tym roku, w ramach kampanii „Get to Sziget”, zachęca wszystkich do startu w konkursie i wzięcia udziału w wielkiej, muzycznej przygodzie.
 
Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie: www.ibis.com/gettosziget
 
Pasja, która nie przemija
Hotele rodziny ibis wypełnione są swoją pasją, czyli muzyką. Przejawia się ona na różne sposoby, ale niezmiennie pozostaje wpisana w strategię działań. Organizowane cyklicznie, kameralne koncerty, na których swoje talenty muzyczne prezentują zarówno lokalni wykonawcy, jak i hotelowi pracownicy stały się już nieodłączną częścią doświadczenia, jakim jest pobyt w hotelach rodziny ibis. Dzięki systemowi Jukebox by Deezer, goście mogą samodzielnie wybierać utwory odtwarzane w hotelowych wnętrzach. Odpowiednia muzyka jest bowiem istotnym elementem dobrego samopoczucia, a właśnie to w największym stopniu decyduje o satysfakcji z każdej podróży. W 2017 roku zrealizowano kampanię „ibis. tu mieszka muzyka”, w ramach której utalentowani twórcy, wyłonieni w konkursie, mieli szansę nagrać swoje utwory w profesjonalnym studio, zaaranżowanym w jednym z hoteli ibis. 
 
Rodzina hoteli ibis
O MARCE IBIS
Ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie. 
Ibis nieustannie się zmienia, oferując swoim gościom coraz więcej innowacyjnych rozwiązań, wyższy komfort i większą dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjną koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, wspólne przestrzenie o ciepłym, designerskim wystroju, bogatą ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz motywacyjny system wynagradzania pracowników. Powstały w 1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmując czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje obecnie ponad 1100 hoteli i 145 000 pokojami w 67 krajach.
 
O MARCE IBIS STYLES
Ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”. 
 
Kreatywność i nowoczesność są znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane są w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesiąknięty pozytywną, charakterystyczną, pełną humoru atmosferą. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmujący w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu 
i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec grudnia 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała ponad 420 hoteli i 43 000 pokojów w 45 krajach.  
 
O MARCE IBIS BUDGET
 
Sprytna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetową markę hoteli AccorHotels. 
 
Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlająca wartości dzielenia się 
i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukujących niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Usytuowane 
w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferują bardzo dobrą jakość, 
w atrakcyjnej cenie’.  Na koniec grudnia 2017 roku sieć marki liczyła ponad 580 hoteli i 58 000 pokojów w 19 krajach i kontynuowała międzynarodową ekspansję.
 
ibis.com | accorhotels.com
 
O GRUPIE HOTELOWEJ ORBIS
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 500 pokoi w 126 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. 
 
Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Kalejdoskop
© Copyright papaja.pl 2001-2018. Wszystkie prawa zastrzeżone.