< WRÓĆ DO Nowości produktowe

RUSZYŁA NOWA KAMPANIA NESPRESSO

Nowości produktowe2018-03-12
 
TY, JAK LUBISZ SPĘDZAĆ PORANKI?
 
Z badania „Poranna kawa Polaków” zleconego przez Nespresso 1 wynika, że Polacy uważają picie kawy za obowiązkową czynność między przebudzeniem a wyjściem do pracy. Dla wielu z nas picie kawy jest codziennym rytuałem, którego nieodłącznymi elementami są kawa najwyższej jakości, łatwość jej przyrządzenia oraz ulubione naczynia, z których ją pijemy.
Kampania Nespresso „A Ty, 
jak lubisz spędzać poranki?”, która wystartowała 5 marca, skupia się na celebracji porannej kawy mlecznej. Towarzyszy jej również wprowadzenie nowego ekspresu Lattissima One.
Każdy poranek może być źródłem inspiracji. Z badania „Poranna kawa Polaków” wynika, że wszyscy Polacy wskazują picie kawy jako ważną czynność między przebudzeniem się a wyjściem do pracy.
Ponad połowa z nas (56 proc.) tę czynność celebruje, a jedna trzecia (34 proc.) ma specjalne rytuały z nią związane, m.in. proces przygotowania kawy lub wybór ulubionego naczynia.
 

 
Czym zatem jest poranna kawa? Dla 43 proc. Polaków to zastrzyk energii i nieodłączny element poranka. Niewiele mniej osób określa ją jako poranny rytuał (40 proc.). Kawa to okazja do rozmyślań – połowa z nas pije ją samemu, a 41 proc. z partnerką lub partnerem. Okazuje się również, że kawa z mlekiem jest rozwiązaniem najchętniej wybieranym przez Polaków (47 proc.).
 
Pobudzającą kawę można przygotować na bazie espresso lub lungo. Nespresso oferuje szeroki wybór mieszanek kawy, które idealnie komponują się z mlekiem. Amatorów mocnego i wyrazistego smaku zachwycą mieszanki Dharkan, Ristretto i Arpeggio. Dla osób lubiących łagodniejsze aromaty odpowiednie będą mieszanki Volluto, Livanto i Cosi. Pod kątem nieco swobodniejszych poranków
idealne będą kawy Envivo Lungo, Fortissio Lungo i Linzio Lungo. Mleko wydobywa z każdej kawy jej charakterystyczne nuty, nadając jej jednocześnie bardziej deserowy smak.
 
Idealna kawa to połączenie jakości i wygody. Kampanii „A Ty, jak lubisz spędzać poranki?” towarzyszy wprowadzenie nowego, wielofunkcyjnego ekspresu Nespresso – Lattissima One. To propozycja dla entuzjastów kawy, którzy cenią wygodę i lubią nowe technologie. Lattissima One zapewnia wysokiej
jakości kawę, wyróżnia ją ciekawy design i intuicyjna obsługa. Dodatkowo nowy ekspres Nespresso pozwala przy pomocy jednego przycisku przygotować kawę z taką ilością mleka, jakiej potrzebujemy.
 
Z badania wynika, że bardzo ważnym elementem rytuału porannej kawy jest jest naczynie, z którego ją pijemy. Zdecydowana większość ankietowanych (81 proc.) ma swoje ulubione naczynie.
 
Dla 61 proc. jest to kubek, a dla 24 proc. filiżanka. Jednocześnie uważamy, że wybór naczynia ma znaczący wpływ na doznania płynące z picia kawy.

W najnowszej kampanii Nespresso oferuje limitowaną edycję kubków termicznych (Travel Mugs), szklanki do Latte, Flat White i Latte Macchiato (View Mug & Recipe) oraz kolorowe filiżanki do mlecznych kaw, np. Cappuccino Lungo (Pixie Lungo).

Badania pokazały, że entuzjaści kawy najczęściej wybierają kawę z mlekiem. To ona towarzyszy nam podczas porannych rytuałów, w drodze do pracy, podczas spotkań z przyjaciółmi, czy nawet w trakcie podejmowania trudnych decyzji. Aksamitne Cappuccino czy perfekcyjne Latte Macchiato przygotowane
w dobrym ekspresie na pewno poprawi nam humor i zadba o chwilę przyjemności w ciągu dynamicznego dnia – dodaje Anna Oleksak, Coffee Ambassador marki Nespresso w Polsce. 
 
Kawa Nespresso dostępna jest w butikach Nespresso. Można ją zamówić także poprzez Centrum Obsługi Klienta, stronę https://www.nespresso.com/pl/pl/home oraz poprzez aplikację mobilną.
 
 
Więcej informacji o kawie Nespresso, nowym ekspresie Lattissima One oraz akcesoriach Nespresso
znajduje się również na stronie https://www.nespresso.com/pl/pl/hom
KOMENTARZE
DODAJ KOMENTARZ

Komentarz:

Podpis:

E-mail:

WYŚLIJ

< WRÓĆ DO Nowości produktowe
© Copyright papaja.pl 2001-2018. Wszystkie prawa zastrzeżone.